Seminar Sahaja Yoga în Ungaria, iunie 2012


Ultima dată am fost în Ungaria la un seminar de Sahaja Yoga în 2006, lângă lacul Balaton. Atunci am legat nişte prietenii prezente şi azi în viaţa mea.
Acum am fost invitaţi din nou în Ungaria, lângă Szeged, într-o localitate numită Asotthalom. Locaţia seminarului a fost, pentru omul de la oraş, ca în poveşti. Era într-un liceu forestier cu internat, la capătul satului, în mijlocul pădurii. Foarte frumos amenajat, verde cât vezi cu ochii, flori, păsărele, linişte.
Experienţele personale au fost diferite, am simţit atât bucurie imensă, cât şi problemele subtile. Dar, de cele mai multe ori, mă copleşea minunăţia locului, a oamenilor, a bucuriei.
Evenimentele au fost multe - meditaţii colective dis-de-dimneaţă în câmp, când razele soarelui erau încă blânde, iar roua ne mângâia tălpile; focul de tabără cu slăninuţă pe băţ, cântat cu chitara şi tabla lângă foc; diferite metode de purificare care ne-au purificat nu doar pe noi, ci şi problemele colective; dans şi muzică; videoproiecţie, origami pentru copii; vânatul de ciocolată tot pentru copii şi alte, alte ... multe lucruri. 

Amintire frumoasă, prezentul continuă cu bucurie, viitorul fiind cadoul surpriză.

Cu drag, Aghi