Abracadabra la Galleria Mall


Între 10-18 martie a.c., cu ocazia târgului „Body, mind & spirit” am fost la mall-ul Galleria Arad cu stand de Sahaja Yoga şi am vorbit oamenilor despre această metodă de meditaţie, iar cine a dorit şi-a primit Realizarea Sinelui, adică a simţit energia Kundalini din interior manifestându-se. Experimentul Realizării Sinelui este foarte simplu: cu palma dreaptă se masează în sens orar (din stânga în dreapta) fontanela, rugând Energia Kundalini să se manifeste (afirmaţia care se spune este: „Mamă Kundalini, Dă-mi te rog Realizarea Sinelui”). Imediat după aceasta se verifică ce simte persoana deasupra locului în care a masat. Senzaţia trebuie să fie una termică, răcoare (briză răcoroasă) sau căldură.

Au fost tot felul de întâmplări haioase.

Copiii au simţit imediat energia Kundalini, doar şi-au întins pălmuţele către noi sau către fotografia lui Shri Mataji (fotografia emite vibraţii răcoroase foarte puternice) şi imediat au simţit briza răcoroasă în ele. S-au minunat şi au fugit să îşi aducă şi prietenii lor, să simtă şi ei. Copiii, bineînţeles, sunt inocenţi, au înţelepciune naturală, acesta este motivul pentru care au simţit aşa de repede manifestarea energiei Kundalini.

Tinerii erau deja altfel .... ei s-au distrat de noi, s-au şi minunat, dar totuşi, majoritatea au făcut experimentul Realizării Sinelui şi au simţit briza răcoroasă a energiei Kundalini.

Au fost persoane care s-au ruşinat, spunând .... „mă văd ceilalţi”, alţii au spus că e o prostie, dar totuşi, majoritatea au făcut experimentul Realizării Sinelui şi au simţit briza răcoroasă a Energiei Kundalini.

Adulţii sunt mai reţinuţi, ei gândesc înainte .... ceva de genul: „este ciudat ceea ce fac ăştia aici”, dar totuşi curioşi, majoritatea au făcut experimentul Realizării Sinelui şi au simţit briza răcoroasă a energiei Kundalini.

Lucian, care vindea lângă standul nostru argilă albastră, a simţit şi el manifestarea energiei Kundalini, în mai multe feluri chiar! De exemplu, într-o dimineaţă, ajungând la mall, a constatat că şi-a uitat portofelul acasă. A venit la standul nostru, s-a uitat la fotografia lui Shri Mataji, şi a spus: „Mamă Kundalini, te rog ajută-mă.” După ce am ajuns şi noi la stand, Lucian nu mai putea de bucurie şi ne-a arătat buzunarul plini cu bani pe care îi făcuse în ziua aceea, spunea el, „mulţumită Mamei Kundalini”. El a venit tot timpul la standul nostru, ori să mediteze cu noi, ori să-i facem atelier. În sahaja yoga, se numeşte atelier activitatea prin care un sahaja yoghin (care are cunoaşterea despre corpul subtil alcătuit din chakre şi canale de energie) curăţă corpul subtil al altuia. Persoana stă pe scaun liniştită, cu ochii închişi, cu atenţia pe ceea ce simte, iar sahaja yoghinul din spatele acestuia îi curăţa chakrele cu mâinile.

Atelierul este ceva foarte interesant. Este de fapt .... un fel de abracadabra. Pentru cine nu ştie despre ce este vorba, este chiar spectaculos. Aşa şi efectul atelierului. Este spectaculos. Bineînţeles, doar pentru persoana pentru care s-a făcut atelierul.

Árpi, care lucrează în localul de lângă standul nostru, a spus .... voi chiar faceţi abracadabra. Tot el ne-a mai spus: „Ce romantic aţi aranjat standul!”, dar şi el este o persoană care a făcut experimentul Realizării Sinelui şi a simţit briza răcoroasă a energiei Kundalini.

Au mai fost şi alţi băieţi care au spus că la noi „e romantic”, în schimb unele doamne spus: „Am nevoie să mă încarc, mă simt ca o baterie descărcată. Au fost şi alţii (de pildă bărbaţi care îşi aşteptau soţiile de la shopping) care nu au fost de acord cu noi, dar totuşi, majoritatea au făcut experimentul Realizării Sinelui şi au simţit briza răcoroasă a energiei Kundalini.

Cu râsete, cu zâmbete, cu priviri curioase ... noi ne-am simţit foarte bine, am râs împreună cu ei, pentru că ne-am pus în locul lor, pentru că am fost şi noi la fel şi pentru că am descoperit că există şi altfel.

Mai departe? Este alegerea fiecăruia. Toţi au fost invitaţi şi toţi sunteţi invitaţi la programele noastre publice şi gratuite, unde puteţi să cunoaşteţi această lume interesantă, unde puteţi simţi calităţile cele mai frumoase din voi.

Iată şi câteva fotografii:






Ági