Spiritul mă cheamă …


Printre flori frumos alese, cu miros de iarbă nouă,
Stau cuminte aşezată şi ascult cum ele-s treze.

Deopotrivă, gândul, ochii, urmăresc diversitatea...
Simt cum liniştea-mi cuprinde tot ce e ascuns privirii.

Caut ochilor odihnă şi mă prind la braţ cu gândul,
Parc-adorm într-o grădină nebăgând în seamă vântul.

Dorm, dar toată-s trează bine printre cele ce vibrează.
Trece-un gând, mai vine unul şi mă plimbă-n lumea largă.

Dar mă strigă-n şoapte Raza din Lumina Pâlpâindă,
Mă adunce in Grădina, unde toate-s înflorite.

Şi sunt între Flori si Raze, luminând  cu-a mea fiinţă.
Devenind cu ele una, în miros de iarbă udă.

Timpul, grijile şi viaţa – toate nu sunt ale mele...
Gândurile-s adormite să pot trece printre ele.

Trec in linişte deplină, nu cumva să mă audă.
Să m-ascund în flori alese  în miros de iarbă crudă.

Am rămas ascuns-o vreme, nemişcată şi cuminte
Parcă dorm, dar trează-s bine printre cele negândite.

Mă apropii-ncet de mine si mă simt atât de-ntreagă!
Nu mai ştiu: sunt în grădină? Sau –  cu Lumina Tată.

Daciana