Cine a fost Shri Mataji ?

Cine îmi vede medalionul cu Shri Mataji la gât, mă întreabă: cine este doamna? Răspunsul meu este că Ea e Maestrul meu Spiritual. O colegă de la lucru m-a întrebat: „Ea este pentru tine ce este Iisus pentru noi?”. „Da”, a fost răspunsul meu. Şi El a avut discipoli, are şi acuma, nu ?
Shri Mataji a fost o încarnare divină, aşa cum au fost marii profeţi după care s-au format diferite religii, şcoli de yoga etc.
Ceea ce a făcut Shri Mataji, evident şi discipolii Dânsei, este răspândirea Vishwa Nirmala Dharma – adică a Religiei Pure Universale, care cuprinde toate religiile din lume. Cum este posibil aşa ceva? Fiecare chakră cuprinde, prin calităţile ei spirituale, câte un aspect divin venerat în una sau alta dintre religiile lumii. Să vedem prin exemple: Mooladhara chakra de la baza coloanei vertebrale (prima chakră), este baza tuturor religiilor - inocenţa; chakra Nabhi reprezintă stabilizarea în lume a dharmei; Vidul – oceanul iluziilor, e reprezentat prin cei 10 maeştri spirituali: Raja Janaka - India, Abraham - Mesopotamia şi Palestina, Moise - Egipt şi Palestina, Zarathustra - Persia, Confucius - China, Lao Tse - China, Socrate - Grecia, Profetul Mohammed - Arabia, Guru Nanak - India, Shri Sai Baba-India; chakra Vishuddi - Shri Krishna; chakra Agnya – puterea iertării, care îl reprezintă pe Iisus în creştinism; etc.
Dar, de unde ştiu eu că Ea este un maestru spiritual autentic? Căci întâlnim aşa-zişi „guru” destul de des. În diferite forme şi peste tot. Pot fi preoţi înalţi, profesori de yoga, lideri ai diferitelor mişcări, etc.
Îmi răspunde propria mea energie. După ce ne-am activat această energie, Ea poate să ne răspundă la multe întrebări.
Religia Pură Universală nu e o „nouă religie”, ci Religia care le integrează pe toate, tocmai pentru că există un singur Dumnezeu. Puterea lui se reflectă în fiecare dintre noi, în forma energiei Kundalini. Şi, ca şi orice parte, ea tinde către întreg. Tot aşa şi noi.
Ági